SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

Aby dokonać zakupu nie trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem. Wystarczy, że dodadzą Państwo asortyment do koszyka, następnie wybiorą opcję „złóż zamówienie”. Pozostało już tylko wypełnić dane do wysyłki/faktury i dokończyć transakcję.

Status zamówienia można sprawdzać po zalogowaniu się w naszym sklepie lub poprzez podstronę “ŚLEDZENIE ZAMÓWIENIA

Rabaty dotyczą oświetlenia dekoracyjnego z wyłączenie, produktów znajdujących się aktualnie w promocji.

Jeśli zamówienie nie zostało przekazane do realizacji mogą Państwo dokonać modyfikacji.
W tym wypadku należy skierować prośbę na adres sklepu: sklep@lampownia.pl.

Zapytania ofertowe przygotowywane są chronologicznie.
Maksymalny termin oczekiwania na przesłanie wyceny produktów to 3 dni robocze.

DOSTAWA

Przy każdym oferowanym produkcie w naszym sklepie jest określona jego dostępność:
– wysyłka 24 h – zamówienie zostanie do Państwa wysłane w ciągu 24 godzin (dotyczy 1 sztuki), w przypadku zamówienia większej ilości sztuk podczas składania zamówienia widnieje informacja o przybliżonym czasie realizacji zamówienia.
– dostępny na zamówienie u producenta – podany czas realizacji wysyłki (dni robocze) indywidualnie dla każdego produktu, w takim terminie producent będzie w stanie dostarczyć produkty do naszego magazynu.

W dniu wysyłki na adres e-mailowy wysyłane jest potwierdzenie nadania przesyłki (numer listu przewozowego). Status przesyłki można na bieżąco sprawdzać na stronie firmy kurierskiej.

Mają Państwo prawo sprawdzić przesyłkę przy kurierze, czy towar, który został przez Państwa zamówiony nie został uszkodzony w transporcie. Jeśli towar nie zostanie sprawdzony przy kurierze, a towar w paczce jest uszkodzony mają Państwo prawo wezwać kuriera w celu odnotowania szkody. Jeśli dostrzegą Państwo na opakowaniu choćby najmniejsze wgniecenia, rozdarcia, należy zaznaczyć na protokole, że opakowanie zewnętrze zostało uszkodzone.
W przypadku gdy mają Państwo podejrzenie, że towar w paczce jest uszkodzony (potłuczone szło w paczce) można odmówić przyjęcia takiej przesyłki.
W przypadku gdy uszkodzony towar zostanie przez Państwa przyjęty i nie został spisany protokół szkody z kurierem, towar ten nie podlega zwrotowi.

Paczki standardowe wysyłane są przez DHL lub InPost.

PŁATNOŚCI

Mają Państwo możliwość wyboru dostawy zamawianego towaru. Prosimy jednak, by zwrócić uwagę, czy gabaryty paczki pozwolą na umieszczenie jej w paczkomacie.
W dniu wysłania Towaru do Klienta (jeśli nie wybrano możliwości osobistego odbioru Towaru) przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.

Zwroty środków z tytułu odstąpienia od umowy oraz rezygnacji z zamówienia realizowane są bez zbędnej zwłoki, maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych od zgłoszenia.
Przelewy robione są 3 razy w tygodniu i realizowane są w kolejności chronologicznej wg. daty zlecenia.

Darmowa dostawa obowiązuje dla zamówień od 250 zł. przy wybranej formie płatności.
Zamówienia z formą płatności “pobranie” są dodatkowo płatne.

Tak, dostępne mamy 3 formy płatności: Tpay, przelew tradycyjny, pobranie.
Mamy możliwość zmiany formy płatności na przelew tradycyjny lub pobranie. W tej sytuacji prosimy o wiadomość e-mail na adres sklep@lampownia.pl

PRODUKTY I DOSTĘPNOŚĆ

Chętnie przygotujemy dla Państwa indywidualną wycenę zamówienia z dodatkowymi rabatami.
Zapytania należy kierować na adres sklep@lampownia.pl wraz z wykazem produktów, które Państwa interesują.

Lampa oznaczona takim czasem realizacji jest na naszym magazynie głównym i nie posiada rezerwacji innego Klienta. Wyślemy ją do Ciebie tego samego dnia roboczego (jeśli zamówienie zostanie złożone do godzimy 11) lub następnego.

Prosimy o zwrócenie uwagi czy wszystkie zamówione lampy mają taki czas realizacji jeśli zależy Państwu na czasie.

Dni robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Każdy z naszych dostawców określił przewidywany termin, w którym zadeklarował wysyłkę lamp do naszego magazynu.

Oznacza to, że lampa jest dostępna na magazynach producenta, ale potrzebujemy kilku dni na jej zamówienie, sprawdzenie i wysłanie do Państwa.

en produkt jest chwilowo niedostępny na magazynach producenta. Wznowienie produkcji lub dostępność komponentów do wyprodukowania lampy określona jest przez dostawcę.

Termin ten w nielicznych przypadkach może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od nas.

REKLAMACJE

Przykładamy szczególną uwagę by towar dotarł do Państwa bez wad, dlatego przed wysyłką każdy produkt jest sprawdzany i dodatkowo zabezpieczany materiałami chroniącymi przed uszkodzeniami, które mogłyby uszkodzić przesyłkę w transporcie.
Produkty objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta i podlegają reklamacji jeśli :
– produkt został uszkodzony podczas transportu. Zwracamy się z prośbą o sprawdzanie zawartości przesyłek w momencie ich odbioru. W takim przypadku zostanie zamówiony towar bez wad od producenta w celu wymiany, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów ze strony kupującego. W tym celu należy spisać protokół szkody z kurierem, w celu udowodnienia uszkodzenia w transporcie,
– zauważone zostały wady fabryczne produktu,
– otrzymany towar jest niezgodny z opisem przedmiotu zamówionego na stronie internetowej sklepu.

W ciągu 14 dni od otrzymania od Państwa zgłoszenia zawierającego zdjęcia uszkodzeń oraz protokołu szkody otrzymają Państwo odpowiedź czy reklamacja została uznana i jakie będą podjęte kroki w tej sprawie.
Możliwe warianty:
– zamówienie części zamiennych u producenta
– odebranie towaru od klienta i przekazanie producentowi w celu dokonania naprawy
– zamówienie nowego towaru i wymiana na nowy
Wymiana/dostarczenie towaru nastąpi po otrzymaniu elementów od producenta najszybciej jak to możliwe bez zbędnej zwłoki.

Wszystkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży Klient może złożyć poprzez przesłanie wypełnionego formularza reklamacji dostępnego “tutaj“.

W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu.

Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji towaru lub reklamacji związanej z realizacją umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

Zwroty towarów prosimy wysyłać na adres sklepu internetowego:

Lampownia – salon oświetlenia
Józefa Piłsudskiego 150
32-540, Trzebinia
(wewnątrz centrum budowlanego – eBud.pl)

Konsumentowi niebędącym firmą przysługuje prawo odstąpienia od umowy zakupu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Wystarczy tylko:
– wypełnić formularz odstąpienia – “tutaj
– odesłać towar na adres:

Lampownia – salon oświetlenia
Józefa Piłsudskiego 150
32-540, Trzebinia
(wewnątrz centrum budowlanego – eBud.pl)

Środki za zakupiony towar będą zwrócone na Państwa konto w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania towaru przez sprzedającego.

Zgodnie z regulaminem i prawem polskim nie przyjmujemy zwrotów od firm.

Jeśli towar był używany zgodnie z jego przeznaczeniem i mimo tego nie działa (przestał działać), klient ma dwa lata na złożenie reklamacji od dnia odebrania przesyłki. Reklamacji nie podlegają towary, w których wady powstały w skutek uszkodzeń mechanicznych, niewłaściwego użytkowania lub konserwacji produktu.

Niestety, z powodów technicznych nie ma my możliwości realizacji wymian. Jeśli zależy Ci np. na innym rozmiarze lub kolorze danego produktu, możesz stworzyć nowe zamówienie, a otrzymany towar odesłać do naszego magazynu w ramach odstąpienia. Towar nie może nosić oznak użytkowania czy montażu.